Friday, December 16, 2011

Tukkers 4life

Dag allemaal! Alweer lang geleden hè.
Ik begin bij t begin. De 10e was de full moon party en dat was wel echt een mooie ervaring! Ik was met Ronnie en Sander uit Borne (jaja tukkers kom je overal tegen). Zij kwamen om 17u aan en na een heerlijk buffet all you can dat voor minder dan 4euro gingen we een poging wagen. Met nog 2 andere nederlanders en Christian de Zweed deden we body paint op en begonnen we met onze eerste bucket. Dat is zeg maar een klein emmertje met veel sterke drank met red bull en cola. We raakten iedereen kwijt dus gingen de tukkers verder langs de limbodansen met vuur, rope skipping met vuur, we gingen vd natte glijbaan af, gedanst op t strand en foto s gemaakt van aangespoelde mensen (lekker op t strand een tukkie doen tussen al t glas buckets en verdwaalde slippers).
De dag erna niet veel gedaan, de 12e ben ik naar koh tao gegaan. De bootreis was een grote ramp want er waren erg hoge golven en ik zat met 2 nederlandse jongens die ik ken vh buiten voorop de boot. Bij een jongen was z'n tas met alle waardevolle spullen over boord en veel overgevende mensen die ook over andere overgaven. De volgende dag gesnorkeld rond het eiland en zijn de dag erna naar Bangkok gegaan. Gisteren een massage gehad waarbij ze aan Ronnie en Sander vroegen naar leuke happy endings (als je begrijpt wat ik bedoel). Ook zijn we langs patphong gegaan, de hoerenstraat van Bangkok. Ladyboys die op tafels dansen en mannen die ook aan mij vragen of ik een zogenaamde pingpong show willen zien. Uitleg volgt als ik thuis ben.. Vandaag Marly opgehaald vh vliegveld en verder rustig aan gedaan. Zodadelijk eten bij het lievelingsrestaurant v Ronnie en Marly en daarna uit bij de route 66. Sander eet bij de beroemde Baiyoki tower. Morgen naar de markt en s avonds ga ik naar chiang mai met de nachtbus en start ik gelijk met de trekking door de jungle. Oeh spannend!

No comments:

Post a Comment