Saturday, October 15, 2011

Try-out

Een proefje voor mijn blog. Ik dacht dat ik er nooit aan zou beginnen en blogs alleen maar zou volgen. Het tegendeel is waar, Cilia is begonnen met bloggen! En hoe!
Het idee is dat hier verhalen komen te staan vanuit Thailand, de backpackreis die ik 28 november 2011 zal beginnen in Bangkok. Enorm spannend dus! Op het moment ben ik aan het sparen om deze reis mogelijk te maken. Dat betekent zo veel mogelijk werken, waardoor ik minder kan genieten van de tijd die ik nog heb in het mooie Nijmegen. Dus heb ik gewoon mijn hele agenda volgepland (tevens met leuke dingen) tot en met mijn reis. 
Over precies 44 dagen, hoeveel weken dat ook mogen zijn, ben ik pleite uit Nijmegen, of nee, Nederland, oh nee, uit Europa!! 
Voor de sfeer nog een foto uit Valencia, want tja.. Cilia is een reiziger en blijft er één.

 
'Stad van de wetenschap en kunst'

uitzicht vanuit de 8e verdieping

Mam eet altijd teveel van haar ontbijt waardoor ze steeds buikpijn krijgt.

No comments:

Post a Comment